Eerste officiële werkdagen - Reisverslag uit Neszmély, Hongarije van Linda Kristel - WaarBenJij.nu Eerste officiële werkdagen - Reisverslag uit Neszmély, Hongarije van Linda Kristel - WaarBenJij.nu

Eerste officiële werkdagen

Door: Kristel en Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 Juli 2017 | Hongarije, Neszmély

Dag 7
Onze eerste werkdag ging eindelijk van start. 's Ochtends om tien uur kwamen er helaas geen kinderen bij de kidsclub, wat we ook wel hadden verwacht, want de camping staat nog leeg. Daarom hadden we allerlei klusjes bedacht die we de hele dag konden doen. 's Middags rond twee uur kwamen er drie Nederlandse jongeren onze kidsclub binnen. Zij gingen gezellig knutselen! Echt waar! Toen nog even tafelvoetbal gespeeld en 's avonds kwamen ze uiteraard weer.

Dag 8
Om de dag te beginnen heeft Linda een nieuwe mountainbike route gefietst om te kijken of deze minder zwaar zou zijn. De camping gaf ook al aan dat de tocht inderdaad zwaarder was dan voorgaande jaren, aangezien er geen regen is gevallen en het zand dus zwaar fietst. De nieuwe route bleek inderdaad minder zwaar en het uitzicht is super mooi, Linda was weer helemaal blij en gaat elke week deze route fietsen met de campinggasten!
De lieve jongens die we gisteren hebben ontmoet, boden ons een ritje naar de grote supermarkt aan. Heel fijn, want de grote supermarkten zijn voor ons te ver weg. Daarna hadden wij natuurlijk even voorgesteld langs de ijsjeszaak te gaan, heerlijke softijs! 's Middags en 's avonds hebben we met ze gevolleybald, er waren immers toch geen kinderen. Ook hebben we vandaag heerlijk gegeten! Aangezien er een grote groep kinderen te eten kwam, waren er nog restjes over. 's Middags aten we daardoor typisch Hongaarse paprikasoep met aardappel en worst. Dat was super lekker! Het smaakte volgens Linda naar Dorito's paprika chips. 's Avonds aten we soep met hele doperwten en knakworst, leek wel Hollands! We hebben genoten :)

Dag 9
Vandaag was de aankomst dag. Zouden we dan nu eindelijk kinderen krijgen? Bij het knutselen en de middag activiteiten helaas nog niet. 's Avonds kwamen er dan eindelijk kinderen, we waren superblij! Deense, Poolse en Belgische kinderen. Vanaf nu gaat het alleen maar meer worden. Ook hebben we vandaag besloten dat we aqua zumba op het programma erbij gaan zetten. Dat lijkt ons leuk om te doen:) Donderdag ochtend gaan we hiermee van start :D

Dag 10
Om de dag goed te beginnen maakte Kristel een lekker gekookt eitje voor het ontbijt klaar.. Dacht Linda tenminste, totdat ze gestoord werd tijdens het douchen omdat er een kuiken in het ei leek te zitten! Kristel hoorde het ei tjilpen wanneer het in heet water lag, en liet dit aan Linda horen.. Inderdaad! Zou dat nou echt een kuiken zijn? Nee toch niet! Het waren slechts belletjes die door een lek in de eierschaal ontsnapten, haha!
Vandaag hadden we een onverwachte 'grote' opkomst bij de activiteiten. Wij hadden weinig kinderen verwacht, maar er waren met de minidisco toch 13 kinderen. Wij vermaken ons prima. Helaas hadden we vandaag wel een tegenvaller. We hadden twee wasjes gedraaid, maar de droger deed het niet naar behoren. Al onze kleding moest dus opgehangen worden.. We hebben wat touwtjes gespannen op ons balkon en in onze keuken en daar hangt alles nu alles vol. We hadden het liever gewon droog uit de droger gehaald..
Aankomende tijd zullen we waarschijnlijk minder frequent een tekst op onze blog plaatsen, aangezien we volop ons animatie programma gaan draaien en er niet vaak op uit gaan. Tenzij we weer gekke dingen mee maken..

• 10 Juli 2017 - 11:52

Karine:

Jullie maken leuke dingen mee meiden. Creatieve ideeën genoeg hoop ik. Gaat jullie vast lukken. Veel plezier en geniet ervan

• 11 Juli 2017 - 13:27

0228-584138:

Hoi Kristel en Linda,
    Mooi dat er wat reuring is. Hopelijk wordt het niet te druk!
    Zouden jullie een keer een hele dag willen beschrijven, zodat we kunnen zien hoe een dag verloopt? Tot hoe laat jullie moeten werken en zo. Of anders via Skype.
    Veel succes met alles, liefs papa en mama.

• 14 Juli 2017 - 13:34

Wilko:

Leuk meiden! Kijk uit met de eieren en 'keep up the good work'!

Groetjes, Wilko (European Leisure Jobs)

• 27 Juli 2017 - 16:50

Sander:

Dat moment dat je de camping google'd en jezelf tegen komt :O (er vanuit gaande dat ik onder de lieve jongens val)

Veel plezier nog de komende tijd (hopelijk dat anderen jullie naar de supermarkt/ijswinkel kunnen brengen) ;)

• 30 Juli 2017 - 14:02

Linda En Kristel:

Hallo Sander!
    Leuk dat je onze blog hebt gevonden. Uiteraard viel jij onder de lieve jongens! We vonden het erg gezellig dat jullie er waren!:) Fijne vakantie!