Wat een lieve mensen hier! - Reisverslag uit Neszmély, Hongarije van Linda Kristel - WaarBenJij.nu Wat een lieve mensen hier! - Reisverslag uit Neszmély, Hongarije van Linda Kristel - WaarBenJij.nu

Wat een lieve mensen hier!

Door: Kristel en Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Augustus 2017 | Hongarije, Neszmély

Dag 35
Linda is weer bijna helemaal beter. Kristel daarentegen heeft een slechte nacht gehad en moest weer met buikpijn rennend naar de wc. 's Avonds met de minidisco dachten we rustige liedjes te kiezen, aangezien we beide buikpijn hebben. Maar dat 'theo theo' lied, wat een verschrikking met buikpijn. Je moet schudden met je billen, dus je hele buik gaat heen en weer. Dat was even doorbijten voor ons beiden! Haha!

Dag 36
We hadden vandaag een rustige dag, want het is zondag. We hebben tussendoor lekker Glee gekeken, want zo besteden we vaak onze vrije tijd, met name 's avonds.

Dag 37
Kristel had vandaag een geslaagde kanotocht met gezellig gasten. Ook de waterspelletjes vielen erg in de smaak door het opblaasbaar water volleybalnet. In de avond hadden we karaoke, dat was erg gezellig! Dit keer niet bij het restaurant (aangezien de eigenaar er totaal niet enthousiast over is), maar bij de bierbar. Bij aankomst werd ons door het personeel van de bierbar gelijk hulp aangeboden, heel wat anders dan het restaurant die je boos aankijkt.. Het werd een super gezellige avond!

Dag 38
Wat een super leuke dag hebben wij vandaag gehad. Vanmorgen was het weer lekker druk bij het knutselen en tijdens onze lunch kwamen ouders van een kind naar ons toe. Zij vertelden ons dat we het super goed deden en dat door ons enthousiasme/open houding hun kind naar de kidsclub kwam. Op andere campings ging ze niet naar de miniclub want ze vond knutselen maar niets. Ook zeiden ze dat ze al op vele campings animatie hadden meegemaakt, ook andere parken van Vacansoleil, maar dat ze ons toch wel een van de leukste vonden. Wat waren we ontzettend blij om dat te horen! We hebben ze uiteraard heel erg bedankt voor deze mooie complimenten.
Toen we net terug liepen hadden we ook een gezellig gesprekje met gasten uit een bungalow. Zij boden ons aan dat zij dingen uit de supermarkt konden halen voor ons, en we moesten het maar melden als we iets nodig hadden. Wat een super lieve mensen hier, dan wil je toch niet meer naar huis! Helemaal blij hebben we een ijsje gehaald in het dorp. Het kon niet gekker worden, dachten we.. Totdat na een lichte avondmaaltijd in het restaurant de gasten uit het huisje weer naar ons toekwamen. Zij boden ons een avondmaaltijd aan, want ze hadden nog groenten en vlees over. Ze vroegen in welk huisje we zaten en het werd zelfs bij ons huisje bezorgd. En niet alleen een bordje met maaltijdsalade (met varkenshaas), maar ook nog een glas rosé en blikjes rosé bier voor een andere keer. Waar hebben we dit allemaal aan te danken was de grote vraag die ons bezighield. Iedereen hier is zo lief!! Tijdens het terug brengen van de bordjes vertelden ze ons dat ze zo blij waren dat we hun dochters vermaakten. Zij zijn namelijk al wat ouder, maar worden door ons meegetrokken met een aantal activiteiten waardoor ze zich toch vermaken. Daar zijn wij natuurlijk ook het animatieteam voor! Dat is ons werk, we proberen zowel jong als oud te vermaken! Ze zijn zo ontzettend lief! En ook vertelden ze dat ze de volgende dag wel even door zouden geven wat ze zouden eten, zodat wij ook kunnen mee eten. Onze dag kon niet meer stuk.

Dag 39
Vandaag was onze vrije dag. Omdat het zo warm zou worden, kozen we ervoor om weer naar het zwembad te gaan. Toen we op de 70 kilometer weg reden, ging de bus slalommen. De weg was hier namelijk afgezet met pionnen. Er stonden overal pionnen midden op de 70 kilometer weg! Aangezien ze aan het verven waren, moesten de auto's maar om de pionnen heen slalommen. Dat zouden ze in Nederland nooit doen.
Ook zo apart..; als je naar het toilet wilt, moet je niet het toiletpapier uit de gang vergeten. Er hangen hier geen toiletrollen in het toilet zelf, maar buiten de hokjes. Zo onhandig!
We hebben heerlijk gezwommen vandaag en daarna lekker pizza en langos gegeten in Nesmély. Vandaag hebben we ook te horen gekregen dat de eigenaar van de bierbar graag nogmaals karaoke wil, omdat de gasten zich zo vermaakten. Uiteraard willen wij dat! Leuk dat zij hier wel zo positief over zijn, in tegenstelling tot het restaurant.

• 18 Augustus 2017 - 08:19

René En Gisella:

Hallo Meiden,

Wat een leuke blog houden jullie bij! Leuk om jullie avonturen te lezen. Veel is heel herkenbaar. Succes nog met de laatste weken. Hopelijk komen er nog kids naar de kidsclub.
    En geniet nog van de dag Boedapest die jullie nog te goed hebben aan het eind.

Liefs van René, Gisella, Joëlla en Lindsey

• 20 Augustus 2017 - 20:09

Linda En Kristel:

Lieve René, Giselle, Joëlla en Lindsey,

Leuk dat jullie onze blog hebben gelezen, we hebben een leuke tijd met jullie gehad. We missen jullie wel hoor! Het wordt een stuk rustiger. Maar met nog minder dan twee weken te gaan komt dat vast goed! Hopelijk hebben jullie nog een leuke dag in Wenen gehad in het Sissy kasteel :)

Veel liefs, Kristel en Linda

• 25 Augustus 2017 - 09:40

Rene En Gisella:

Hallo Linda en Kristel,

Wenen was schitterend en we hebben uiteindelijk nog een nacht bijgeboekt in Passau. Passau was ook hartstikke leuk om te bezoeken en zo duurde de vakantie weer net iets langer. En weten jullie al waar jullie volgend jaar heen mogen?

Groetjes Gisella Rene Joëlla en Lindsey

• 25 Augustus 2017 - 19:27

Linda En Kristel:

Hallo René, Giselle, Joëlla en Lindsey,

Fijn dat de vakantie mooi is afgesloten in Oostenrijk. Het schijnt daar ook erg mooi te zijn. Wij weten helaas nog niets. Zodra wij iets weten, laten we het jullie direct horen!:)

Veel liefs, Kristel en Linda